Meest gestelde vragen

Hieronder vind je aantal van de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Wat is de leveringstermijn?

Vandaag voor 17:00 besteld = morgen in huis

Zaterdag of zondag voor 15:00 besteld= Uiterlijk dinsdag in huis.

Volg je pakket via de Track & Trace nummer

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen héél Nederland en België betaal je geen verzendkosten voor al onze producten.

Wordt mijn pakket gegarandeerd volgens afspraak geleverd?

Wij streven ernaar om je pakket op de toegezegde dag te leveren, wat in ongeveer 95% van de gevallen lukt. Helaas zijn we afhankelijk van de leveringsdienst en kunnen er vertragingen optreden door bijvoorbeeld drukte of fouten bij de bezorgdienst. We hebben hier helaas geen controle over. Raadpleeg je track & trace voor de meest recente status van je bestelling.

 

Mijn pakket is niet bezorgd

Heel vervelend als je pakket niet bezorgd is, onze excuses hiervoor.

Er zijn een aantal dingen die je kunt doen:

 

  1. Bekijk de Track & Trace code van de zending.

Deze heb je per mail ontvangen. In de Track&Trace code vind je meer informatie over de zending en over een eventueel later bezorgmoment of een ander bezorgpunt.

  1. Controleer het afleveradres.

Kijk voor de zekerheid even of het bezorgadres en postcode juist is.

  1. Vraag bij de buren

Mogelijk was je niet aanwezig toen de bezorger langskwam. Wellicht heeft deze het pakket bij de buren heeft afgeleverd of bij een pick-up point. Vaak (maar dus helaas niet altijd) wordt dit ook aangegeven bij de Track & Trace code.

 

Geeft de Track & Trace geen uitsluitsel over de bezorging neem dan even contact met ons op.

30 dagen uitproberen.

Je mag het bestelde Levantu product 30 dagen uitproberen. Mocht je het toch niet tevreden zijn dan heeft je tot 30 dagen na aankoop de mogelijkheid om het product te retourneren en je aankoopbedrag terug te krijgen.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je heeft na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@levantu.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 werkdagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe werkt het retourneren?

Als je een product wilt retourneren, volg dan de onderstaande stappen:

1.Contact opnemen

Neem eerst contact met ons op via info@levantu.nl of Whatsapp met de volgende informatie:

*Bestelnummer

*Volledige naam (voor- en achternaam).

*Een kort bericht om aan te geven dat je het product wilt retourneren.

Een reden is niet verplicht, maar we waarderen het als u feedback wilt geven over uw ervaring met het product, zodat we onze producten kunnen verbeteren.

2. Print Retourlabel

We sturen je een gratis retourlabel via de mail. Print deze uit en plak deze op de verzenddoos. Als je geen printer hebt, kunt je de gegevens van het retourlabel ook overschrijven (de verzending blijft gratis). Vergeet niet een briefje met het bestelnummer en je naam in de doos te stoppen. Zonder deze informatie kunnen we niet bepalen van wie het pakket afkomstig is en kunnen we het aankoopbedrag niet terugstorten.

3. Verpakking

Verpak het product altijd in de originele verpakking en plaats deze in een stevige verzenddoos/verzendpapier. Als er schade is, of als het product niet compleet is, meld dit dan aan ons voordat je het verstuurt.

4. Retourlabel op de verzenddoos

Plak het geprinte retourlabel op de doos. Let er op dat eventuele oude labels op de doos niet zichtbaar zijn.

5. Verzenden

Geef het pakket af bij een baliemedewerker van een postpunt (PostNL in Nederland en België). Deze zal een etiket aanmaken en het pakket in ontvangst nemen. Bewaar het ontvangstbewijs zeker 4 weken. Dit in geval van zoekraken van het pakket. Voor de zending hoeft niets betaald te worden.

6. Terugbetaling

Zodra we het pakket in goede orde hebben ontvangen, maken we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen over. Het aankoopbedrag wordt overgemaakt naar het rekeningnummer waarmee de aankoop is gedaan. Hou er rekening mee dat het 1-2 werkdagen kan duren voordat het op de rekening staat (Creditcard betalingen kunnen langer duren).

Vragen

Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt over onze producten, uw bestelling, of andere zaken. Je kunt ons bereiken via de onderstaande kanalen.

Email: info@levantu.nl

Whatsapp: 06-53105094

Terugbetaling

Als wij het pakket in goede orde ontvangen hebben zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen overmaken.

Het aankoopbedrag wordt overgemaakt naar het rekeningnummer waarmee de aankoop is gedaan.

Hou er rekening mee dat het 1-2 werkdagen kan duren voordat het op de rekening staat (Creditcard betalingen kunnen langer duren).

Contact

Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt over onze producten, je bestelling, of andere zaken. Je kunt ons bereiken via de onderstaande kanalen.

Email: info@levantu.nl

Whatsapp: 06-53105094

We streven ernaar om dezelfde dag te reageren.

Hoe lang heb ik garantie?

Al onze producten hebben een garantie van 2 jaar. Bij een fabricagefout zullen wij het product repareren of vervangen. Indien er geen sprake is van een fabricagefout en dus van eigen gebruik zijn de kosten voor eigen rekening.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij ons kun je gemakkelijk en veilig betalen met IDEAL, Paypal, Creditcard, Bancontact, en billink.

Kan ik een product ruilen?

Als je de aankoop wilt ruilen voor een ander Levantu product op onze website dan kunt je het beste het huidige product voor retour aanmelden (zie hierboven).

Je kunt dan eventueel gelijk het andere product bestellen of wachten tot je het aankoopbedrag van de eerste aankoop hebt terugontvangen.