Verzending

Wat is de leveringstermijn?

Vandaag voor 17:00 besteld = morgen in huis

Zaterdag of zondag voor 15:00 besteld= Uiterlijk dinsdag in huis.

Volg je pakket via de Track & Trace nummer

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen héél Nederland en België betaal je geen verzendkosten voor al onze producten.

Wordt mijn pakket gegarandeerd volgens afspraak geleverd?

Wij streven ernaar om je pakket op de toegezegde dag te leveren, wat in ongeveer 95% van de gevallen lukt. Helaas zijn we afhankelijk van de leveringsdienst en kunnen er vertragingen optreden door bijvoorbeeld drukte of fouten bij de bezorgdienst. We hebben hier helaas geen controle over. Raadpleeg je track & trace voor de meest recente status van je bestelling.

 

Mijn pakket is niet bezorgd

Heel vervelend als je pakket niet bezorgd is, onze excuses hiervoor.

Er zijn een aantal dingen die je kunt doen:

  1. Bekijk de Track & Trace code van de zending.

Deze heb je per mail ontvangen. In de Track&Trace code vind je meer informatie over de zending en over een eventueel later bezorgmoment of een ander bezorgpunt.

  1. Controleer het afleveradres.

Kijk voor de zekerheid even of het bezorgadres en postcode juist is.

  1. Vraag bij de buren

Mogelijk was je niet aanwezig toen de bezorger langskwam. Wellicht heeft deze het pakket bij de buren heeft afgeleverd of bij een pick-up point. Vaak (maar dus helaas niet altijd) wordt dit ook aangegeven bij de Track & Trace code.

Geeft de Track & Trace geen uitsluitsel over de bezorging neem dan even contact met ons op.